In de aangescherpte strategie van SPAR is er maximale focus op gemak voor de klant. Groot onderdeel hiervan is ook online gemak. De online propositie van SPAR wordt doorontwikkeld om naadloos aan te sluiten op het concept van gemakswinkel. De eerste pilots op dit gebied zijn inmiddels ook al gestart met Deliveroo en MAAS International.
“Het is de ambitie van SPAR om King of Convenience te worden. Om er te voor zijn op elke plek, op elk moment, wie je ook bent. Dichtbij, met verrassend, lekkere en gezonde producten in een gastvrije en betrokken omgeving. We blijven SPAR die we sinds 1932 zijn, maar sterk geëvolueerd. In een wereld waar de traditionele out of home markt versmelt met het retailkanaal en waar de digitalisering met de opkomst van maaltijdbezorgers en flitsbezorgers een steeds grotere rol speelt,” zegt John van der Ent, Algemeen Directeur SPAR Nederland.
"We werken al jaren samen met SPAR, zo bieden we bijvoorbeeld ook al drankjes en broodjes van The Tosti Club aan. Het was vanzelfsprekend om met hen in zee te gaan en hun operationele expertise en schaal met Thuisbezorgd.nl te combineren. Samen maken we het voor consumenten nog makkelijker om boodschappen te bestellen via de app van Thuisbezorgd.nl," zegt Gijs Weterings, Country Manager van Thuisbezorgd.nl