6 november 2024 - Waalwijk
Waalwijk, 6 november 2024 – De consument heeft grote waardering voor de gerichte
strategische keuzes die SPAR Nederland maakt in de snel veranderende retailmarkten door
te investeren in innovatieve concepten, zoals de SPAR Foodclub, en door het netwerk aan
SPAR-winkels uit te breiden op strategische locaties. Dat blijkt uit een
consumentenonderzoek van YouGov (voorheen GFK), een Brits internationaal bureau voor
marktonderzoek en gegevensanalyse, waarin SPAR wordt erkend als meest gewaardeerde
formule in de categorie On-the-Move.
Gezien de voortdurend evoluerende klantbehoeften en marktomstandigheden richt SPAR
zich sterk op versheid, gemak en klantbeleving.. Zo garandeert SPAR dat klanten altijd
kunnen rekenen op gezonde, verse en gemakkelijke oplossingen voor hun dagelijkse
behoeften. Deze onderscheiding onderstreept het vertrouwen van consumenten in de
keuzes die SPAR maakt voor de toekomst.